Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr - zřízení svatební agentury
Mohelská, Martina ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru na založení svatební agentury, která bude působit na Jižní Moravě. Práce obsahuje teoretická východiska, která jsou podkladem pro praktickou část. V návrhové části jsou podrobně vytvořeny služby tak, aby se agentura odlišila od konkurence. Dále je zpracována finanční část, jejímž cílem je dospět k závěru, zda agenturu založit.
Svatby organizované svatební agenturou. Etnografická studie
Hamsová, Martina ; Kolářová, Kateřina (vedoucí práce) ; Baslarová, Iva (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na svatby, k jejichž realizaci byla přizvána svatební agentura. Práce je zaměřena zejména na průběh svatebního dne, přičemž se soustřeďuje hlavně na zachycení rozložení úkolů a schopností při plánování a působení jednotlivých činitelů (snoubenců, rodičů a organizátorů) a faktorů vedoucích k tomu. Cílem výzkumu je seznámit se s praktikami jednotlivých párů a zaměřit se na rozložení moci, genderové stereotypy a momenty, které jsou mezigeneračně vyjednávány v souvislosti s tradicemi a finančním kapitálem. Práce popisuje společenské pojetí partnerského vztahu a zachycuje faktory spojené s podobou současných vztahů, jako je změna lásky, intimity a sexuality ve vztahu. Stěžejním obdobím je přechod na moderní, resp. pozdně moderní podobu tohoto vztahu na našem území, který bude sloužit jako základ pro pozdější analýzu. Svatbu také přiblížím jako měnící se událost s několika složkami, které mohou významně ovlivnit průběh svatby - zejména tradice, zvyky a role a úkoly jednotlivých svatebních aktérů spojených s jejich pravomocemi na svatbě, které mají ekonomický charakter. Klíčová slova: svatba, láska, moc, gender, tradice, svatební agentura, finanční kapitál
Podnikatelský záměr - zřízení svatební agentury
Mohelská, Martina ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru na založení svatební agentury, která bude působit na Jižní Moravě. Práce obsahuje teoretická východiska, která jsou podkladem pro praktickou část. V návrhové části jsou podrobně vytvořeny služby tak, aby se agentura odlišila od konkurence. Dále je zpracována finanční část, jejímž cílem je dospět k závěru, zda agenturu založit.
Analýza komunikačního mixu společnosti Svatba jak má být, s.r.o.
Božejovská, Martina ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
K uskutečnění tématu mé kvalifikační práce jsem si vybrala společnost Svatba jak má být, s. r. o. Cílem teoretické části práce je osvětlit čtenáři základní pojmy a souvislosti, které jsou zapotřebí k analýze komunikačního mixu. Tato teorie je poté v praktické části použita na současnou situaci vybrané společnosti. V praktické části nejdříve čtenáři představím analyzovanou společnost a poté ji popisnou analýzou zpracuji. V závěru práce zveřejním uskutečněné anketní šetření k tématu práce.
Design a typografie svatebních tiskovin
Kopecká, Barbora ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Bubeníček, Jan (oponent)
Práce se zabývá vytvořením návrhu tří sad svatebních tiskovin. Každá sada bude vytvořená v rámci jednotného vizuálního stylu a bude obsahovat několik typů tiskovin. V teoretické části se věnuji definicím klíčových pojmů, rozboru faktorů ovlivňujících design, a také popíši obecný postup při tvorbě publikace. V praktické části aplikuji tyto poznatky na bakalářský projekt svatební agentury Get Wed, pro kterou navrhnu tři designové řady svatebních tiskovin. Než přistoupím k samotné tvorbě tiskovin, provedu analýzu konkurence v daném odvětví v České republice. Výsledkem je produkt s jedinečným designem, respektující pravidla tvorby publikace a požadavky českého trhu.
Podnikatelský plán - vytvoření svatební agentury
Špicová, Jarmila ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je sestavení reálného podnikatelského plánu nově začínající firmy poskytující služby v oblasti organizace a koordinace svatebního dne. Teoretická část se zabývá rozborem struktury podnikatelského plánu. Praktická část zpracovává reálný podnikatelský plán, který má prokázat či vyvrátit životaschopnost dané firmy při nynějších podmínkách v České republice.
Zakladatelský projekt svatební agentury
Klocová, Lucie ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Strouhal, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vypracování podnikatelského plánu svatební agentury. V teoretické části se věnuji samotnému rozboru jednotlivých částí podnikatelského plánu. V praktické části aplikuji tyto poznatky na konkrétní zakladatelský projekt, u kterého vycházím z poznatků o principech fungování svatebních agentur u nás a analýzy konkurence. Výsledkem je zpracování unikátního podnikatelského záměru, který by měl být schopen začít fungovat v reálných současných podmínkách. V závěru se ve větší míře věnuji specifickým druhům rizika, která jsou s tímto typem podnikání spojena a snažím se najít nejvhodnější způsob jejich předcházení a řízení.
Aplikace metodiky Kepner-Tregoe pro řízení rizik ve vybrané svatební agentuře
Štědrová, Zlata ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Kula, David (oponent)
Diplomová práce se věnuje dílčí metodice Kepner-Tregoe, kterou je Potential Problem (Opportunity) Analysis a jejímu využití při organizování svateb. Cílem práce je aplikovat ji ve vybrané svatební agentuře a stanovit potřebný postup pro řízení operativních rizik. Výstupem práce je vytištěný seznam rizik a příležitostí včetně opatření na jejich eliminaci či snížení, resp. využití u příležitostí, jak postupovat v případě výskytu potenciálních problémů a potenciálních příležitostí. Součástí práce je i tvorba tohoto seznamu v aplikaci Microsoft Office Excel 2007, ta již však není výstupem diplomové práce, není ani její přílohou a je neveřejná.
Průzkum trhu a podnikatelský záměr zvoleného podniku osobních služeb
NĚMCOVÁ, Radka
Tématem diplomové práce byl {\clqq}Průzkum trhu a podnikatelský záměr zvoleného podniku osobních služeb`` aplikovaný na Svatební agenturu MERCI, jejímž základním produktem je {\clqq}svatba na klíč``. Hlavním cílem byla analýza aktuálních tržních podmínek a návrh konkrétního podnikatelského plánu. Jedním z dílčích cílů se stal návrh zakladatelského rozpočtu, sestavení formuláře ke zjištění potřeb a přání klientů a zjištění podkladů potřebných k sestavení daňového přiznání. Z elektronického dotazníkového šetření se zjistilo, že trvá zájem o služby svatební agentury a potencionál možných klientů je dostatečný pro vznik další drobné firmy v této oblasti podnikání. Finanční náročnost je pro zakladatelku firmy přijatelná, neboť náklady spojené se založením svatební agentury jdou z vlastních zdrojů. Byly vypracovány čtyři rozpočty na různě finančně náročné svatby jako podklad pro teoretický výpočet výsledku hospodaření a následného zpracování daňového přiznání daně z příjmů fyzických osob. Byla provedena analýza aktuálních tržních podmínek, především obecného a oborového okolí podniku. Na jejím základě byl sestaven návrh konkrétního podnikatelského plánu včetně návrhu podnikatelského rozpočtu a vypracováno fiktivní daňové přiznání za první rok podnikání, čímž byly splněny cíle diplomové práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.